Energie, zoals einstein zei: alles is energie.

Alles is energie.

Jij bent energie.
Een plant is energie.
Een auto is energie.
En alles heeft daarin zijn eigen frequentie.

Energie is als een WiFi signaal. Je kan het niet zien, maar het is er én kan voelbaar zijn. Je herkent vast wel het gevoel van een bepaalde spanning wanneer je een ruimte binnen komt.

𝐙𝐨 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐚𝐥 𝐣𝐢𝐣 𝐨𝐨𝐤 𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐩𝐚𝐚𝐥𝐝𝐞 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐢𝐞 𝐮𝐢𝐭. Ben je dankbaar? Blij? Positief? Zie jij vooral mogelijkheden? Dan voel je je licht(er) en straal je deze energie uit.
Ben je boos? Angstig? Teleurgesteld? Of voelt het alsof de hele wereld tegen je is? Dan voel je je waarschijnlijk zwaar(der) en straal je dit dus ook uit.

Alles in het leven (en jouw buitenwereld) is een spiegel van jouw binnenwereld. Die spiegel biedt een mogelijkheid om naar binnen te keren en te ontdekken wat je mag leren hiervan.
Door observatie en stil te staan bij deze emoties, kun je die ‘rotsblokken uit je rivier te halen’, om zo weer lichter te worden en leer je de wereld opnieuw kennen.

And just to be clear, dit is niet lineair. Energy is a constant change. Als je een zware dag hebt, kun je bijv. iets doen voor iemand anders, 5 dingen opschrijven waar je dankbaar voor bent, een wandeling maken etc.

It’s a matter of bravery and courage to let go of what you’ve always known. But the reward of trust gives you a whole new and beautiful perspective on life (and it’s absolutely beautiful). ✨🪞

Welcome at Oshun Flow. Wil je meer weten? Word member en ontdek alle content! 

Mijn menstruatie verhaal