Replay

Voor juni is het thema The Joy of being. Een van mijn favoriete films is Soul (staat op Disney), hierin wordt zo mooi uitgelegd wat het ‘nut’ van het leven is, maar ook hoe belangrijk het is dat je hier open voor staat. Zoals wandelen, je kunt wandelen met je podcast op of ondertussen berichtjes te beantwoorden of ervoor kiezen om te wandelen en echt te observeren wat je ziet. Als ik denk aan Joy of Being, zie ik het beeld in mijn hoofd van een fladderende vlinder waar het zonlicht precies op de vleugels schijnt dat je er bijna doorheen kan kijken.. Alsof je zelf in een kunstwerk aanwezig bent en er een onderdeel van bent. Dat is het mooie van het leven: the little glimmers. Juist door stil te staan bij hetgeen wat er om je heen is, er voor open te staan en het zien, maar ook écht ervaren. Door deze vragen wordt je je hopelijk bewust van jouw momenten van joy. Want uiteindelijk is daar het leven voor bedoeld, voor de lichtheid, de speelsheid, het verwonderlijke zoals je als kind ook kan zijn. Mocht je je antwoorden of inzichten op de vragen willen delen, kun je deze hieronder delen of mag je natuurlijk altijd een berichtje doen naar mij of onze community-app.  Heel veel liefde, Wendy 🤎  

Wat je misschien ook leuk vindt