a little update from me..

Lieve members,

I’m ‘out of office’. Niet dat ik een office heb of daar afhankelijk van ben, maar ik ga of ben (afhankelijk van wanneer je dit leest) momenteel op mijn/onze droomreis.

Vanaf 31 januari vliegen mijn vriend en ik naar Noord Thailand en reizen we in 4 weken naar het zuiden. Om vervolgens van Phuket te vliegen naar Bali om daar nog 4 weken te wonen, werken, surfen en zijn. 🧡🌞🏄🏼‍♀️

Uiteraard mogen jullie me altijd een berichtje doen, maar weet dat ik iets later reageer dan gewoonlijk.

Ik hoop vanuit ons plekje op Bali nog een fijne Check In – Zoom sessie te kunnen organiseren (en veel lessen op te kunnen nemen), maar ik laat voor nu alles even open om daar helemaal te genieten en te zijn..

Tot heel erg snel lieverds!

Heel veel liefde,
Wendy
🧡🧡🧡🧡🧡